top of page
Villa Lilla kinderopvang Heiloo

Als uw kind bij Villa Lilla is, krijgt u toegang tot Konnect. Zo blijft u betrokken en op de hoogte: welke activiteiten hebben ze in de groep vandaag gedaan en hoe ging dat, et cetera. Alle belangrijke informatie staat op één centrale plek. Via Konnect kunt u ook eenvoudig doorgeven als u wat later komt. U kunt extra dagen, aanvragen, een dag ruilen of uw kind afmelden.

klachtenregeling

Villa Lilla doet er alles aan om klachten te voorkomen. We staan altijd open voor ideeën en natuurlijk ook voor kritiek. Wanneer u niet tevreden bent over onze dienstverlening kunt u dit kenbaar maken aan de groepsleiding van uw kind. Mocht dit niet leiden tot een oplossing, kunt u zich wenden tot de directie. Villa Lilla heeft een intern klachtenreglement opgesteld. Hierin wordt omschreven hoe u een klacht kunt indienen, hoe, wanneer en door wie uw klacht wordt behandeld, et cetera. Villa Lilla publiceert jaarlijks een openbaar verslag van de behandelde klachten. Het jaarverslag wordt besproken met de Ouderraad. Villa Lilla is voor externe klachtenbehandeling aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen, waar een ouder eventueel ook direct een klacht kunt indienen.

klachtenregeling

oudercommissie

De oudercommissie heeft een belangrijke adviserende rol ten aanzien van het pedagogisch beleid, de veiligheid, openingstijden, voeding, gezondheid, hygiëne en andere belangrijke kwaliteitsaspecten van onze dienstverlening. De directie van Villa Lilla houdt de oudercommissie op de hoogte en de commissie geeft advies (gevraagd en ongevraagd). Het doel is om de belangen van kinderen en hun ouders zo goed mogelijk te behartigen. De raad zet zich in voor een goede sfeer tussen het personeel, de kinderen en hun ouders. Minimaal 2 keer per jaar vindt een vergadering plaats met de directie en zo nodig vaker. De verslagen van de vergaderingen zijn terug te lezen op kantoor. In de hal van het kinderdagverblijf hangen de foto’s van de leden van de ouderraad.

 

Wat doet de oudercommissie voor ouders?

Ouders kunnen vragen, ideeën, opmerkingen of klachten indienen bij de commissie De oudercommissie inventariseert, bemiddelt en kan eventueel adviseren of doorverwijzen. Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld en eventuele acties worden in goed overleg ondernomen.

 

Hoe is de oudercommissie te bereiken?

Per email en per post (de brievenbus in de hal van Villa Lilla). U kunt natuurlijk de leden van de commissie direct aanspreken bij het halen of brengen van uw kind.

 

Ieder kindercentrum is wettelijk verplicht om een oudercommissie te hebben.

Voor de peuterspeelzaal en de BSO hebben wij beiden momenteel 1 ouder die wij bereid hebben gevonden om in de oudercommissie zitting te nemen. Hierdoor is er een gecombineerde oudercommissie voor deze 2 locaties. Wij blijven ernaar streven om een oudercommissie voor de peuterspeelzaal en de BSO te formeren.

Wilt u graag actief deelnemer worden van onze oudercommissie, stuur dan een mail naar info@villalilla.nl.

ouderraad
rapporten

LKR nummers

Dagopvang: 234005269

Peuterspeelzaal: 238402769

BSO: 688416317

LKR nummers

aanvraag rondleiding

Bedankt voor de aanvraag! U hoort van ons.

rondleiding

Bereikbaarheid kantoor

ma t/m vrij 09.00 - 17.00 uur

Locaties

Kinderdagverblijf / kantoor

De Omloop 13

1852 RJ Heiloo 

Peuterspeelzaal / BSO

Breedelaan 6

1851 MA Heiloo

Cookies en privacy

© Villa Lilla 2025

Contact
 

Kinderdagberblijf

072 509 00 30
info@villalilla.nl

Peuterspeelzaal

072 509 00 30
info@villalilla.nl

BSO

info@villalilla.nl

06 241 648 37

LRK nummers

Kinderdagverblijf

234005269

Peuterspeelzaal

238402769
 

BSO

688416317

Volgen

Villa Lilla Facebook
Villa Lilla Facebook
Villa Lilla Instagram
Villa Lilla Instagram
bottom of page